thuismetsijtze.reismee.nl

Verzamel elpee.

Een verzamel-elpee is iets uit het verre verleden, een dubbel elpee met nummers van muzikanten, bands, zangers, zangeressen zoals Fill your head wih rock, Rock Busters, Bumpers en nog veel meer. Een goedkope plaat met muziek van muzikanten, bands , waarvan ik nog nooit had gehoord, reclame, misschien koop je na het beluisteren van deze platen wel een lp van wie- weet. Nu zijn deze platen een collector's item, ik luister er graag naar, veel platen heb ik al, de reclame heeft zijn werk goed gedaan. Ik koop nog steeds platen, nu alleen als ik de muziek mooi vind, maar ik mis de verzamelplaten van nu wel, hedendaagse muziek ken ik haast niet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!