thuismetsijtze.reismee.nl

Joe.

We hebben naar een prachtige film gekeken, the lady in the van (bbc film), ontroerend en zo heel mooi gespeeld. Daarna valt het even stil, ik kan mijn boek uitlezen, buiten gaan zitten, het is te laat om een vuurtje aan te steken, naar bed gaan kan ook, maar ik ben nog niet moe. Ik zoek op youtube naar het laatste live-concert van Joe, in Keulen, een jaar voor zijn overlijden, zo ongelofelijk mooi, alles van de eerdere concerten die ik van hem heb gezien en gehoord komt terug in herinneringen aan de tijd van toen. Meer dan veertig jaar zingen en optreden hebben zijn sporen achter gelaten, zichtbaar, zijn stem is niet meer zo vol als toen, maar zijn timing is nog steeds perfect, Joe woont in de liedjes die hij zingt met heel zijn hart, net als altijd.

Het eerste concert in 1979 in Eindhoven met een Joe die de sterren van de hemel zong op weg naar die hemel door drank en drugs gebruik, maar hij leefde nog lang en gelukkig, een sprookje als je zijn verhaal leest.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!