thuismetsijtze.reismee.nl

Tuin.

In een grote tuin is er altijd wel wat te doen, het gras moest hoog nodig worden gemaaid, er zijn plantjes die in de moestuin moeten worden geplant, gevolg is dat de slakken zich er aan te goed doen en er weinig groeit in de groentetuin. Wat wel opkomt is oost-indische kers,aardpeer en heel veel gras en onkruid, volgende winter zal ik me eens verdiepen in het onderhouden en bijhouden van een moestuin, het liefst zonder bestrijdingsmiddelen, maar slakken zijn wel een plaag, het is niet anders. Gelukkig verkopen ze in de supermarkt ook groenten, ik hoef er niet wakker van te liggen, het geeft wel wat ergernis, maar daar stap ik ook over heen. Het gras is gemaaid, de machine haperde even, vriend Jolle kwam kijken met een krentenbol in de hand, we konden niets ontdekken, later liep het apparaat weer prima, ik ben geen monteur, ook niet technisch ingesteld, als er op dat terrein iets stuk is dan moet ik naar de garage of reparateur. Het is groen in de tuin, vogels vliegen af en aan, er lag een vogelnestje in de sloot, misschien slecht gebouwd of overvallen door een grotere vogel, ik weet het niet, de natuur gaat zijn gang, ik kijk toe en geniet er van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!