thuismetsijtze.reismee.nl

Billy Bragg.

Ik trek een plaat uit de kast, Billy Bremner "Bash", prachtig, billy, billy, denk ik, er is nog een andere Billy, Billy Bragg en vind zijn plaat Talking with the taxman about poetry met de prachtige zin: For sinners cannot live in Paradise.

Of dat zo is weet ik niet, ik zal het aan God vragen als ik Hem tegen kom maar ik weet bijna zeker dat zondaars zoals ik zelf ook in het Paradijs komen, vaak proef ik in het leven voor de dood een leven dat prachtig is, ik geniet er van en steeds vaker zet ik de zonden van het geloof op een zijspoor omdat onze God dat niet zo bedoeld heeft, wij mensen zijn bang om te leven, te genieten waarvoor we op aarde zijn. Ik ben ook zo'n bang mens maar het gaat steeds beter, thank you God, dat ik zelf na kan denken, nu de liefde nog.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!