thuismetsijtze.reismee.nl

Kijk naar je zelf.

Ik ben zelf ook zo'n sukkel die veel platen draait, elke dag minstens 3 of 4 platen anders kom ik niet door de verzameling heen voor dat ik tachtig ben, daar komen nog eens honderden klassieke platen bij, de kast staat er al in de serre, nu moet ik wel honderd worden voor ik alles beluisterd heb, ik zie wel.Platen draaien is een soort ziekte, een verslaving waarvan ik niet loskom, de cd's geef ik gratis weg, dan kan ik daar weer platen neerzetten. Het huis kan de verzameling nog net aan, ik hoorde het huis zuchten onder de enorme lading platen en boeken, maar ik heb haar beloofd beter voor haar te zorgen, verrotte kozijnen worden vervangen en een nieuw verfje voor de rest, dat hebben we afgesproken, het huis glunderde breeduit door de ramen van de serre, auto's toeterden, gelukkig reden ze door, ik heb geen zin om te vertellen waarom het huis vrolijk is.

Is een huis vrouwelijk?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!