thuismetsijtze.reismee.nl

Jazz & blues.

Vrijdagavond gaan we naar het theater op het werk, elke week is er een andere voorstelling verzorgd door begeleiders of anderen, vanavond was het bioscoop met liedjes van sesamstraat verzorgd door bewoners. Halverwege riep iemand, dit is een jazz nummer, even er voor een bluesnummer, een wijsneus zei, jazz en blues is hetzelfde.

Als ik het uit ga leggen aan des betreffende bewoner dan zijn we voorlopig nog niet uitgepraat, het verstand komt met de jaren heb ik geleerd, daar houd ik me aan, alhoewel ik met het ouder worden niet zo veel wijzer ben geworden, dat is een illusie die heel veel mensen koesteren en uitdragen, vooral in bekende televisie programma's. Alles weten maakt niet gelukkig, NOOIT NIET.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!