thuismetsijtze.reismee.nl

Foto.

Ik kijk naar de foto boven mijn verhaal, terug in Nederland na een reis van zes weken naar het noorden, prachtig, de eenvoud van het kamperen, het samen zijn met vriend Jolle, het rijden op een motor door weer en wind, zon, mist , kou naar een plaats met de naam Noordkaap. Het was een reis waaraan ik begon met zenuwen over hoe het hier thuis zou moeten gaan, ik ga weg en laat het huis met de dieren achter, komt dat wel goed? Het is nog nooit beter gegaan met het huis, opgeknapt door familie, de dieren kwamen niets te kort, kortom ik maakte me zorgen om niks, zoals wel vaker.

Misschien tijd om weer op reis te gaan!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!