thuismetsijtze.reismee.nl

De dagelijkse gang der zaken.

Elke dag is er wel iets waar ik geen zin in heb, maar het moet wel gedaan worden, zoals voor de dieren zorgen, de afwasmachine uit ruimen, de was opvouwen, dat zijn de kleine dingen, over de grote dingen begin ik niet eens, dat kost teveel tijd. Een dag gaat op zijn eigen wijze, als ik moet werken moet ik soms opschieten om alles gedaan te krijgen, als ik thuis ben moet ik oppassen dat er niet teveel werk blijft liggen, een tussenweg heb ik wel gezocht maar niet gevonden. Dat ligt aan mij, hollen of stilstaan, alles of niets, zwart - wit, ik vergeet de grijstinten, zo kan ik nog wel even doorgaan, het is de dagelijkse gang der zaken, die ik elke dag weer bewandel, meestal tot volle tevredenheid van mezelf. Soms valt het tegen, maar waar dat dan aan ligt, misschien als er plotseling iets verandert in mijn vaste gewoontes en ik daar niet op voorbereid ben, ik leer er steeds beter en makkelijker mee omgaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!