thuismetsijtze.reismee.nl

Het belangrijkste boek.

Ik weet het ik ben een sukkel die op uitzending gemist kijkt naar de wereld draait door, geen Prince maar boeken werden er besproken door deskundigen, elk op zijn of haar gebied. Gekozen moet er worden, misschien kunnen we samen kiezen wat het belangrijkste boek is, een onzinnige wedstrijd in het leven geroepen door een programma dat plaats moet maken voor iets nieuws. Toch blijf ik er naar kijken omdat ik moe ben, niets beters te doen heb, maar het voegt niets toe aan mijn wereld. Het belangrijkste boek, de beste plaat, het mooiste schilderij, we zijn beland in een wereld van lijstjes zonder zelf te kijken, te luisteren, te lezen laten we ons de wet voorschrijven door bekende nederlanders die het weten of denken het te weten. Niet meer kijken is mijn advies, zelf lezen, luisteren en kijken, het maakt niet uit of het belangrijk is, als het maar van jou zelf is en jij het mooi vind, niemand kan bepalen wat ik moet doen, fuck de lijstjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!