thuismetsijtze.reismee.nl

Tekst en uitleg.

Ik merkte de laatste tijd dat als er bij mijn verhaaltjes een filmpje van youtube of iets dergelijks wordt toegevoegd, het niet meer op de site van reismee te lezen is, ik heb het vandaag gecontroleerd en inderdaad het verhaaltje van gisteren staat niet tussen de "reis"verslagen van 5 april. Misschien heeft het met rechten of zoiets te maken, ik trek me er niets van aan en ga op de oude voet verder.Nu ga ik de laatste plaat van Colosseum getiteld Time on our side uit 2014 beluisteren, ik ben vreselijk benieuwd hoe het klinkt, gelukkig kon ik de plaat op vinyl bemachtigen, ik weet het het blijft een tik, maar het geluid is zo veel mooier.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!