thuismetsijtze.reismee.nl

Dream letter.

Een nieuwe oude plaat, Dream Letter van Tim Buckley, prachtige nummers, niemand luistert er meer naar, het maakt niet uit. De vader van Jeff(rey), die in zijn korte leven heel veel mooie muziek heeft gemaakt, verdronken, zijn vader overleed aan drank en drugs in een onbewaakt ogenblik in zijn leven, het is niet anders. Zelf moet ik eigenlijk tien of vijftien kilo afvallen, sporten, altijd is er wel een excuus om iets anders te gaan doen, met de hond lopen is het gezondste, maar muziek luisteren met een biertje erbij komt vaker voor. Ik weet het, ik ben zwak, na een werkdag is het heerlijk om in mijn luie stoel te gaan zitten niksen, lezen en muziek, verder niets. Helemaal niets, ik vergeet het acht uur journaal, lees het nieuws de volgende dag in de krant, van voor naar achteren en terug, net als altijd en koffie erbij.

Ik zou niet meer over muziek schrijven, maar dat is bijna onmogelijk, zoveel mooie platen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!