thuismetsijtze.reismee.nl

Paar dagen weg.

De rest van de week ben ik vrij, ik heb het al eens eerder gezegd, het is een vreemd gezegde, net alsof ik op mijn werk niet vrij ben, maar zo noemen we de dagen die we thuis zijn en niet hoeven te werken, ook al weer zo raar, thuis ben ik meestal ook aan het werk, weliswaar met werk dat ik prettig vind om te doen, maar het werk waarvoor ik de deur uitga doe ik ook met veel plezier, kortom eigenlijk ben ik altijd vrij in wat ik doe. Toch is het een heel prettig vooruitzicht om vanaf mei korter te gaan werken, wat dan weer inhoud dat ik thuis meer ga doen, dus wat schiet ik er mee op, vooral dat ik hier zelf bepaal wat ik ga doen, iets maken, lopen met de hond, in de tuin aan de slag gaan, er is altijd wel wat te doen. Morgen naar Vlieland, een paar dagen genieten van het strand en de zee, daar hoef ik helemaal niets, wat dan ook wel weer een vreemde gewaarwording voor me is, eigenlijk ben ik altijd wel met iets bezig. Op onze reis naar de Noordkaap telde alleen het reizen, dat was de zorg van de dag, verder was er niets belangrijk, wat een rust kwam er over me, ik heb het ervaren, maar wat vergeet ik snel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!