thuismetsijtze.reismee.nl

Verlangen.

Ik lig in de zon, camping Alta, het is koud, nooit zou ik thuis bij deze temperatuur in de zon gaan liggen, maar dit is anders, de kou verwarmt me. Op de motor in de regen, mist, het zicht is bijna niets, ik zie nog een achterlichtje, waar gaan we heen? Ik vertrouw op Jolle, rij blindelings achter hem aan en besef dat hij het moeilijk heeft als reisleider, hij ziet de weg nog minder dan ik maar moet wel door blijven rijden, hoe doet hij dat?, op gevoel, met gevaar voor eigen leven of zo maar, we gaan op weg en zien wel waar we uitkomen, naar de Noordkaap, het was nooit gevaarlijk, alleen maar mooi.

Ik verlang naar de eerste voorjaarszon, de tuinstoel achter over, de warmte van de zon voel ik op mijn gezicht, mijn lichaam is er nog niet aan gewend, huivert, maar ik hou vol.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!