thuismetsijtze.reismee.nl

Prettig vooruitzicht.

Vorige week heb ik de eerste stap gezet om minder te gaan werken, een gesprek gevoerd, informatie gekregen en opgezocht op de site van het pensioenfonds, het zag er goed uit. Gisteren nog twee gesprekken gevoerd, alles is rond, vanmorgen een brief met gegevens naar het pensioenfonds gestuurd, per 1 mei gaat de regeling in.

Dat is een prettig vooruitzicht om naast mijn werk ook nog tijd, ruimte en energie te hebben voor andere en nieuwe dingen, wat dat dan ook zullen zijn, plannen en ideeën genoeg. Ik heb een boekje gekregen waarin ik alles kan op schrijven wat er in mijn hoofd opkomt, het is nog niet vol, maar het gaat snel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!