thuismetsijtze.reismee.nl

This woman has the blues.

This woman has the blues, Beyoncé, ik had nog nooit een nummer/song van haar gehoord tot deze week toen ze optrad in de pauze van the Super Bowl, Formation, ik weet het ik word oud, luister te weinig naar "nieuwe muziek", maar dit statement raakte me tot in mijn ziel. Vanavond keek ik naar een documentaire over haar, prachtig ontroerend, de breuk met haar vader, verlies van hun kind, de achterkant van de roem en zo eerlijk over alles. Ze zingt over het stoppen van het kloppen van het hartje van hun kind, zo hartverscheurend, ik wilde schrijven mooi, maar het is niet te bevatten wat er dan met je gebeurt. Ik als man kan me niet invoelen, ook niet als een vader, hoe het is om moeder te zijn, te worden, er groeit een kind in je, samen kom je tot leven.

En als dit leven afgebroken wordt sterf jezelf een beetje of heel veel, ik weet het niet, ik voel mezelf soms zo hulpeloos als man in een vrouwen wereld, James Brown zong het al It's a man's world, but it would be nothing without a woman or a girl.

    1. Ongeveer 18.600.000 resultaten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!