thuismetsijtze.reismee.nl

Haastige spoed.

Na een late dienst wil ik meestal snel naar huis om nog eventjes rustig te zitten voor ik ga slapen, vandaag stapte ik in de bus, draaide het sleuteltje om en niks. Nu ben ik er wel aan gewend dat de bus kuren heeft, maar de laatste tijd liep ze als een zonnetje, startte direct, wat dit nu weer is? Een collega zette zijn auto naast die van mij, startkabels heb ik altijd bij me en ja hoor, de bus sloeg gelijk aan, zo snel mogelijk naar huis zelfs met weinig zicht door bevroren ramen, het maakt niet uit. De bus reed prima en thuis startte ik nog een keer, geen probleem, morgen nog maar eens proberen, niets is onvoorspelbaarder dan mijn bus, dat houdt het spannend, maar ik zit er niet echt op te wachten. Motor en bus moeten starten en rijden, maar ze worden ook een jaartje ouder net als ik, dan krijg je dat soort problemen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!