thuismetsijtze.reismee.nl

Vasten.

Vasten is een gewoonte, een traditie die steeds meer mensen overnemen, gaan volgen of hoe noem je zoiets, vanaf as woensdag veertig dagen sober leven tot de paasdagen, het is prachtig en navolgens waardig. Vanmorgen had ik het goede voornemen, net als op het einde van het jaar, om me in alle geneugten te beperken tot bijna niets, er komt niets van terecht. Ik rijd langs de winkel en in plaats van frisdrank koop ik bier, dan denk ik nog ik zet het in de kast en drink een glas water als ik muziek luister, niets is minder waar. Ik kijk naar de televisie, onze premier houdt een grappige speech, gevolgd door het antwoord van de tweede minister van cabaret, niet youp die geveld is door te weinig vasten, het goede leven zie je aan hem af, maar niet lang meer, want hij gaat in traini9ng bij de tweede minister van het cabaret, Dolf. Prachtige vertelling, dank je, alles wordt benoemd, kus Dolf.

De vastentijd sla ik over, na mij de zondvloed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!