thuismetsijtze.reismee.nl

Feel good.

Dr Feelgood - Roxette (Live) (2005 Remaster

Het is laat , carnaval gevierd, niet mijn feest, Dr. Feelgood is mijn muziek, kijk op youtube, weet ik veel, let vooral op de bassist met zijn mooie pak aan en natuurlijk Lee Brilleaux, op guitar Wilko.

Journaal gekeken, ik had vaak een verschil van mening met mijn vader over voetbal, politiek, over het leven, over alles. Op een mooie zomerse dag zaten we samen een biertje te drinken of twee, drie ( het lijkt wel carnaval ) hij is mijn vader, het liefst was hij een grootvader, geen verantwoordelijkheid meer voor zijn eigen kinderen, altijd een probleem voor hem, maar hij was zo zacht en liefdevol naar zijn kleinkinderen. Een kleine kant tekening, mijn vader beloofde veel, maar hield zich er niet altijd aan, vaak niet, dat moet gezegd worden, maar ik hoef niet alles te vertellen over mijn vader, hij is dood.

Het verhaal is geschreven, denk ik, een siddering trekt over mijn schouder, het verhaal begint pas en wordt afgesloten als het klaar is, morgen of nooit niet.

Het waait hard en regent.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!