thuismetsijtze.reismee.nl

Carnaval.

Morgenavond is het op mijn werk carnavalsavond, het gaat helemaal los, we worden opgehaald door de drumband, in de theaterzaal speelt de Pretband tot we niet meer kunnen staan. Gelukkig maar een uurtje, want het is niet echt mijn feest, dat zal niemand verbazen, toch vermaak ik me prima, zing alle liedjes uit volle borst mee en loop een uur lang de polonaise en we gaan natuurlijk verkleed. Feesten zijn sowieso niet zo mijn liefhebberij, ik ga er heen als ik er niet onder uit kan, het liefst laat ik de drukte aan me voorbij gaan, ik voel me er zelden thuis. Concerten is een ander verhaal, daar ga ik heen om naar de muziek te luisteren, ik hoef niet met iedereen te praten, alleen in de pauze of even tussendoor, aan een blik heb ik vaak voldoende, ik lees op het gezicht van de ander of hij/zij het mooi vindt en er van geniet. Ik ga het ook niet meer proberen te veranderen bij mezelf, het is zo en niet anders.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!