thuismetsijtze.reismee.nl

Het huis zegt: AU.

Als ik vrij ben, natuurlijk ben ik altijd vrij, ik bedoel als ik niet hoef te werken, maar werken doe ik thuis ook, in ieder geval sta ik op vroeg of laat dat maakt niet uit, zorg voor de dieren, koffie en de krant. Meestal begin ik de dag zonder muziek, van morgen hoorde ik een gekreun, het hout van het huis werkt dacht, maar ik hoorde AU en nog een keer, AU. Ik stond op, liep naar buiten om het huis heen, er was niks aan de hand, binnen zette ik nog een kop koffie en voordat ik kon gaan zitten zei het huis: "Weet je wel dat ik heel veel moet dragen, een wand met platen, honderden boeken, jij loopt ook nog door het huis met een hond, soms weet ik niet of ik dat allemaal wel kan tillen." En zei het huis: "De buitenkant baart me zorgen, binnen is het lekker warm, daar zorgen de jongens voor, maar jij laat het behoorlijk afweten, de verf bladdert af, de serre staat in haar blootje, kozijnen zijn verrot, doe er wat aan. Het huis is lief, ze geeft me onderdak, maar ik kan het niet te bont maken anders zegt ze AU, de grond trilt, het huis lacht, wat zijn jullie bang voor AU, het stelt niets voor bij een echte AU stort alles in.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!