thuismetsijtze.reismee.nl

Hondeharen en airco.

De hond is een lief beesje, ze heeft ook een groot nadeel helemaal in deze zachte winter, ze verhaart al maanden, haren overal en vooral zichtbaar op de oude tapijten die er liggen. Het gevolg is dat ik elke dag de stofzuiger te voorschijn haal en al die plukken haren opzuig, dat is nou ook weer niet zoveel werk, het moet wel even gebeuren anders wordt het echt een rotzooi. Dat is het al een beetje, overal boeken en platen, maar dat vind ik juist wel gezellig & knus, dat soort rommel om me heen, de hond trekt zich er ook niets van aan, als er maar een plekje overblijft waar ze kan liggen.

Uit de muur binnen en buiten steken kabels, slangen, weet ik veel wat, dat is om de airco aan te sluiten, dat gebeurt vanmiddag door een monteur, Arjen houdt toezicht dat het goed gebeurt. Deze airco gaat de kamer verwarmen door gebruik te maken van de buitenlucht, dat scheelt enorm veel energie in vergelijking met de huidige electrische verwarming. De jongens willen het energie verbruik in de komende jaren laten dalen, het liefst naar nul, maar dan moeten er nog een paar zonnepanelen bij, denk ik. Eerst maar eens zien wat dit oplevert, als het net zo veel scheelt als de nieuwe boiler komt het helemaal goed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!