thuismetsijtze.reismee.nl

Blackstar.

Blackstar is het nieuwe album van Dacid Bowie, ik heb het vorige week gedownload, een bijzondere plaat, die steeds beter wordt na een aantal keren luisteren. Vanmorgen las ik dat David Bowie was overleden, ik probeerde de plaat Blackstar op vinyl te kopen, overal uitverkocht en bij bol.com veranderde opeens de prijs, die werd 13 euro verhoogd, ik wacht nog maar even. Ik ben nooit zo'n Bowie fan geweest tot broer Lo me op bepaalde platen wees die ik in mijn kast heb staan, ik heb ze allemaal gedraaid, prachtig, stuk voor stuk, soms zit het in mijn hoofd om ergens niet naar te luisteren, een vooroordeel heet zoiets.

De videoclip die bij het nummer Lazarus hoort, werd drie dagen voor zijn dood voor het eerst vertoond en is nogal luguber of is sinister een beter woord, kijk zelf maar. De Lazarus uit het bijbelverhaal werd door Jezus tot leven gewekt vier dagen nadat hij was overleden, David Bowie heeft wel vaker voor verrassingen gezorgd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!