thuismetsijtze.reismee.nl

Hoofdpijn.

Ik heb nooit last van hoofdpijn, misschien één keer per jaar nadat ik teveel bier heb gedronken of twee keer, drie keer is scheepsrecht. Hoofdpijn komt niet voor in mijn woordenboek, mijn linkerknie doet het niet meer zo goed, ik zou meer moeten bewegen dan de paar uur die ik met de hond loop, goede voornemens voor het jaar 2016. Goede voornemens zijn nooit slecht, maar misschien komt er niets van terecht, ik ben overmoedig, kan de hele wereld aan, mijn wereld is klein, ik ben er wel blij mee, volgend jaar is het jaar wanneer het moet gebeuren, maar dat was het vorig jaar ook en toen gebeurde er weinig. Wat moet er gebeuren? Kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!