thuismetsijtze.reismee.nl

Mopperen.

Na het journaal komt er een klein stukje van het volgende programma, een lachende presentator die het aankondigt, maar ik vind het niet leuk, de zelfde hoofden die ik zo vaak gezien heb komen voorbij als gasten. Eigenlijk vind ik er helemaal niet zo veel meer aan wat er op de televisie komt, zo zit ik te mopperen, er volgt nog iets over vroeger, ook geen goed teken. Naast me hoor ik, je hoeft er niet naar te kijken, er zit een knop op het toestel. Uit, misschien nog een film, een documentaire, muziek, als het maar niet gemaakt leuk is of steeds weer die zelfde gezichten die ons proberen te vertellen en uitleggen hoe het zit, het maakt niet uit over welk onderwerp. Uit!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!