thuismetsijtze.reismee.nl

Een reis is nooit ver weg.

De weg naar het werk rijd ik bijna dagelijks, ik weet de bochten uit mijn hoofd als ik met de motor ga, met de bus heb ik meer tijd om rond te kijken, twintig minuten is het, dat kan je geen reis noemen, maar soms beleef ik het als een geweldig avontuur. De zon komt op en ik ben in Frankrijk, zie de weg voor me, weet precies waar we waren en waar we heen gingen. Ik rijd in het donker naar huis toe en in een flits komt een herinnering van een reis die ik al lang vergeten was terug, ik stop even om in mijn geheugen te zoeken wanneer het was en waar. Gezichten komen opeens voor mijn ogen, mensen waar ik al heel lang niet aan gedacht heb zie ik weer voor me, waar komt het vandaan, hoe gaat het met ze, hoe zien ze er nu uit? Een leven is een reis, onvoorspelbaar anders, er is niets aan, alles weten maakt niet gelukkig, geen zorgen voor de dag van morgen, tegeltjes wijsheid die geen helderheid in je leven brengt, alleen maar frustratie, het ultieme geluk is een reis die je in je gedachten maakt, die reis is nooit ver weg, die kan je elke dag beginnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!