thuismetsijtze.reismee.nl

Platteland.

Ik woon op het platteland van Groningen, ik voel me er zo thuis in mijn huis met mijn voeten in de modder dat ik er nooit meer weg wil, heel af en toe ga ik naar een huis in amsterdam, de grote stad, mijn lief neemt me mee naar onbekende plekken, zo mooi en nieuw, er borrelen herinneringen op van mijn leven in een stad, die stad was Groningen in het noorden, er zijn prachtige gedichten over geschreven.

Eigen maatregelen nemen, de welvaart te beschermen hoor ik in het journaal, het schiet niet op, politici bedenken antwoorden om ons gerust te stellen, maar bereiken het tegen over gestelde, in tegenstelling tot de grote woorden die ze spreken zijn ze klein in hun daden, er gebeurt weinig, er verandert niets, net als op het platteland.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!