thuismetsijtze.reismee.nl

Na gedane arbeid.....

Na gedane arbeid is het goed rusten, dat is zo, ik ga dadelijk van die rust genieten na het acht uur journaal te hebben bekeken in uitzending gemist. Het is een wonder die tv, uitzendingen terugkijken, films, documentaires, programma´s opnemen om later terug te zien, geen geklooi meer met videobanden, die vaak net niet lang genoeg waren, zodat het einde van de film er niet op stond. Alleen jammer dat ik zo weinig televisie kijk en ik ben bang dat het niet zo snel gaat veranderen, nooit de televisie aan voor het acht uur journaal, voetbal op zondagavond kijk ik niet meer, de uitslagen zoek ik op of ik lees ze maandag in de krant, detectives vind ik saai worden, ik heb er al zoveel gezien, weinig nieuws, behalve True Detective de eerste serie. Misschien komt het als ik minder ga werken, een eerste stap heb ik gezet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!