thuismetsijtze.reismee.nl

Voor Kees en Jolle.

Het gaat vaak over muziek, van vroeger en nu, wat het met me doet, herinneringen, het maakt niet uit, er is zoveel mooie muziek en ik wil alles horen, naar alles luisteren, dat kan natuurlijk niet, ik kom oren en tijd te kort, maar soms kom ik onverwachts iets tegen, muziek waarvan ik dacht dat de groep allang was gestopt. Niets is minder waar, ik heb de televisie aangezet, versterker op hard en het onderstaande filmpje bekeken, het is voor Kees en Jolle. Klik op het plaatje en kijk 27.05 minuten naar onze jeugdherinnering, gespeeld eerder dit jaar.
Vanmiddag dacht ik er over om een drumstel te kopen, na het zien van deze drumsolo heb ik me bedacht, schoenmaker bleef bij je leest, ik ga maar houthakken, er ligt nog genoeg buiten dat gekloofd moet worden.

Reacties

Reacties

Kees

Leuk dat ze nog bij elkaar zijn. De muzikanten zijn nog steeds goed.
Chris Farlow kan bijna niet meer lopen en zingen gaat ook minder.
De LP versie van 1971!!!??? Blijft onovertroffen. Na het concert krijg je de 1971 versie daar luister ik nu naar. Daar zijn geen woorden. JUST LISTEN TO THE MUSIC!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!