thuismetsijtze.reismee.nl

C + B.

Window of my eyes. Een singeltje gekocht voor 4,25 gulden volgens mij, elpee's kosten meestal rond de 20 gulden, enorme bedragen als je weinig geld hebt, lp's wilt kopen en je het moet verdienen met een krantenwijk, vacantiewerk van vroeg tot laat, daar is niks mis mee, het maakt je tot degene die je nu bent, maar dat is zo'n dooddoener, hard werken maakt je een beter mens zeggen ze, ik geloof er niets van, hard werken maakte me een ander mens, zestig zeventig uur werken per week en nog meer zonder te klagen, we hadden plezier in wat we deden, geen moment dachten we er over na om er over te zeuren, we hadden de aandacht van de mooiste meisjes, die meer van de liefde wilden dan ik wist, altijd en overal, ik wist er geen raad mee, voelde me verloren in die wereld van liefde, lichamelijk, maar als iets niet mag, elkaar lief hebben in alle genot, dan zoek je het op in extreme mate, verliefd zijn op iemand, en naar Herman van Veen, we dachten er niet aan om met elkaar naar bed te gaan .............. en het spijt me nog altijd, zoiets.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!