thuismetsijtze.reismee.nl

Lief en leed.

Ik zit in mijn stoel, mijn luie stoel, de stoel van grootvader Lelivelt, achterover na te denken over het nieuws dat ik vanmorgen las in de krant, de Trouw, die ik al zo lang lees en de vraag of het wel zin heeft om een krant te lezen, wil ik het nieuws elke dag volgen of stop ik mijn kop in het zand. Ik drink nog een biertje, Schultenbrau, kook mijn avondeten, kijk toch weer naar het Journaal, maar ik word er niet wijzer van, de wereld draait door ook zonder mij, een kwis kijken is verloren tijd, televisie is een verloren medium, sterft uit, gelukkig denk ik dan, ik hoef niet meer te kijken, alleen af en toe een film, maar ik heb nog zoveel gedownload en niet gekeken. Lief en leed hebben we gedeeld, het waarom van de titel ben ik vergeten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!