thuismetsijtze.reismee.nl

Hard rock.

Beethoven maakte prachtige muziek, klassiek, mijn vader zei dat pop muziek geen lang leven beschoren zou zijn, ik draai de platen nog steeds, dat wil niet zeggen dat mijn leven een lang leven is, ik ben er maar even, vertel mijn verhalen, verdwijn in vergetelheid, maar nu nog even niet. Uriah Heep, een plaat uit 1970, vijfenveertig jaar geleden, orgel, gitaar en zang bleven hetzelfde, drum en bas veranderden steeds, rock uit de oertijd, het klinkt nog als vanouds, roll over beethoven song chuck berry. Nu klinkt beethoven als popmuziek en draai ik de klassieke uriah heep platen om wakker te blijven, niets nieuws onder de zon, af en toe wordt oude muziek jong en denk ik bij nieuwe platen dat heb ik al eens gehoord. De hond slaapt en ligt op mijn voeten lekker warm, een laatste plaat Cuby + Blizzards " Too blind to see " van zo lang geleden, maar het klinkt naar vandaag, er verandert niets en niets veranderd, ik word ouder dat is het enige verschil, Harry zingt "Time passed me by" , hij heeft gelijk, don't ask me about the meaning of life. Harry zingt, Eelco speelt de solo zo ongelofelijk mooi met krassen en al, orgel , drums en bass, piano, luisteren voordat ze vergeten zijn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!