thuismetsijtze.reismee.nl

Wintertijd.

Deze nacht gaat de klok om drie uur een uur terug, dan is het een uur later weer drie uur, vreemd is dat, wel aardig voor alle feestjes vanavond of liever gezegd vannacht. Een uur langer slapen, in mijn geval een half uur, want ik begin morgen vroeg een half uur eerder, dat verloren uur delen we met de nachtdienst, anders werken zij een uur langer, een half uur is ook wel prettig.

Een mooie verrassing toen ik vanavond thuis kwam, de mais is er af, het uitzicht is terug, ik had er al stilletjes opgehoopt, een hele zomer lang tegen een groen gordijn aankijken gaat vervelen. Morgen geniet ik weer van de verte, jammer dat het eerder donker is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!