thuismetsijtze.reismee.nl

Thriller.

Ik heb net het laatste deel van "Stockholm Trilogie" van Jens Lapidus uitgelezen, spannend, anders dan andere thrillers, maar ook een beetje saai ondanks al het geweld dat werd beschreven. Het is een trend om literaire thrillers te schrijven, detectives in alle soorten en kleuren, Mr. Marlowe, the hard boiled detevtive, die keek naar de enkels van vrouwen om ze te keuren is een loser vergeleken met al zijn collega's die nu het werk doen. Ze zijn te serieus, een beetje anders, ik houd meer van Peter Falk met zijn lange regenjas, stotteren, het tegendeel van de doorsnee detective. Er zijn te veel series, ik heb geen tijd om er naar te kijken, nee, ik gun mezelf geen tijd om er naar te kijken, het uitlezen van al die thrillers kost al genoeg van mijn nachtrust. Ik ga slapen morgen een nieuw boek.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!