thuismetsijtze.reismee.nl

Ik voel me rijk.

Ik voel me rijk, niet alleen geldelijk, ook geestelijk, geen redenen om te klagen, te zeuren, in de put te zitten of van die dingen en de liefde is een verhaal apart, een mooi verhaal, kortom het gaat goed met me. Binnenkort worden er nieuwe technische apparaten geinstalleerd om het stroom verbruik nog verder omlaag te brengen, ze zijn besteld en volgens de handige jongens makkelijk zelf aan te sluiten, ik ben benieuwd. Lage vaste kosten is een prettig gegeven, ook om minder te gaan werken, ik wil best iets inleveren van mijn inkomsten voor tijd die ik kan besteden aan andere dingen dan werk, alhoewel dat werk best meevalt. Gelukkig maar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!