thuismetsijtze.reismee.nl

Beperkt.

De dagen dat ik thuis ben vliegen voorbij, plannen genoeg, goede voornemens ook, vaak komt het er niet van of iets anders is belangrijker, heeft voorrang. Zaterdag morgen liep ik met de hond langs de wei van de pony, een paal doorgerot en omgevallen, gevolg de stroomdraad hing op half zeven. Geen nieuwe paal voorradig, nog wel een kleinere, die er naast gezet en de grote paal er met ijzerdraad aan vast gemaakt. Er zijn dingen die ik moet doen, zin of geen zin dat maakt niet uit. Zo gaat het in huis ook vaak, huishouden moet gebeuren, anders wordt het een zootje, wassen draaien, stofzuigen, de boel opruimen, met andere woorden mijn tijd is beperkt, de dag is te kort om alles te doen wat ik in mijn hoofd had, het is niet anders, ik leg me er bij neer. Het is mooi weer, we gaan twee uur met de hond wandelen, laten de boel de boel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!