thuismetsijtze.reismee.nl

Fijn om thuis te zijn.

Vanmiddag reed ik in de stromende regen terug naar mijn werk, ik zag weinig, het water stroomde over de weg, rustig aan, het waaide ook nog eens hard. Geen weer om te kamperen, dacht ik, vorige week waren we onderweg naar de Ardennen, wat hebben we het getroffen met het weer, meest droog met flinke zonnige periodes, wel vroeg donker en koud 's avonds, mistig en koud 's morgens, maar daartussen waren het prachtige dagen. Een goede slaapzak en idem luchtbed, vorig jaar onder koude Noorse en Finse temperaturen getest, zorgden voor warme, confortabele en aangename nachten. Nu is het fijn om thuis te zijn, in de regen kamperen is echt niets, tenzij het niet anders kan, in de regen motorrijden doe je ook niet voor de lol, tenzij je verder moet naar een afgesproken bestemming, je maakt er in die omstandigheden het beste van, achteraf valt het altijd mee, nu ben ik blij dat ik in een warme kamer zit, mijn bedje is gespreid.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!