thuismetsijtze.reismee.nl

Mobiel.

Een paar jaar geleden kreeg ik een mobiel (e telefoon) van de kinderen, die vonden dat ik er eentje nodig had, omdat ik in die tijd nog al eens pech had met de oude vw bus, die er af en toe mee stopte. Ik moest dan bij mensen aanbellen en vragen of ik van de telefoon gebruik mocht maken om de garage of andere hulp te bellen, dat is niet meer van deze tijd zeiden ze, gelijk hebben ze. Ik moest er vanmorgen weer aan denken toen ik een stukje in diezelfde bus ging rijden om te testen hoe de bus zich zou houden na die twee harde knallen, ik nam de mobiel mee voor de zekerheid. Er gebeurde niets, de motor liep goed, na een paar dagen stil staan duurt het even voor dat het geluid is zoals het hoort te zijn, ik hoor dan eerst een tik, die na een minuut of tien verdwijnt, bij het schakelen wat geknetter uit de uitlaat, geen harde knallen gelukkig. Ik stap dan toch in met de gedachte dat ik opeens stil kan komen te staan, dan is zo'n mobiel toch wel handig. Naar het werk op de motor, die loopt eigenlijk altijd als een zonnetje zo mooi, de telefoon toch maar in de achterzak, het leven is vol verrassingen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!