thuismetsijtze.reismee.nl

Boos.

Ik ben niet zo snel boos, het vloeken in bijzijn van anderen heb ik al vroeg afgeleerd, mensen opzettelijk beledigen daar houd ik niet van, je kan de kerk inkomen om een preek te houden voor een gemeente en beginnen met een vloek vanaf de kansel, dat heet cabaret of zoiets, iedereen lacht, ook al vinden ze het niet leuk. Niemand staat op om iets te zeggen of loopt de kerk uit, de caberetier is een bekende nederlander, die in praatprogramma's overal een weerwoord op heeft of iets grappigs zegt, het is zijn vak, daarom wordt hij uitgenodigd, zijn gezicht moet wel gezien worden, publiciteit kost niets op de televisie als je bekend bent. Daar gaat het niet over, ik begon een verhaaltje met een vloek, dat had ik niet moeten doen, maar het beeld van ondervoede kinderen maakte me boos, ik vervloekte iedereen die deze wereld in stand houdt, inclusief mezelf, wat ga ik er aan doen? Niet meer vloeken als ik boos ben, de beelden laten zien op mijn manier, tekenen, schilderen en meer over onrecht, hoe ik het ga doen weet ik nog niet, wel dat het gaat gebeuren. Het heeft even tijd nodig, net als ik, maar iedereen mag me er op aanspreken als er dit najaar niets gebeurd en er geen beelden langs komen die mijn boosheid laten zien . Ik weet het, niemand schiet er iets mee op net als met al dat geschrijf, maar sommige dingen moeten gebeuren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!