thuismetsijtze.reismee.nl

Een egeltje.

Er zijn nachten wanneer ik het heerlijk vind om buiten te slapen, het komt opeens in me op, de slaapzak ligt klaar, het is donker, niet koud., maar dat maakt niet uit, de slaapzak kan tegen kou en ik ook. De hond ligt naast me wel aan het touw, je weet maar nooit, vannacht word ik wakker door geblaf, de hond staat bij de slootkant te blaffen, niet tegen de volle maan, maar er zit een egeltje roerloos met de stekels omhoog. Ik trek de hond terug op de veranda, maar ze blijft onrustig net als ik, van slapen komt nog maar weinig, maar het is prachtig buiten, niet goed voor de nachtrust wel om te genieten van het eerste vogelgezang als het licht wordt. Het olielampje brandt de hele nacht. Vanavond vroeg naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!