thuismetsijtze.reismee.nl

Feuermann.

Ik draai het celloconcert op. 104 van Dvorak met Emanuel Feuermann op cello, een uitzonderlijk talent. Het zijn vijf 78 toeren platen, om de vijf minuten moet ik de plaat omdraaien of verwisselen, heel mooi en bijzonder, Feuermann overleed op 39 jarige leeftijd. Door de naam Feuermann moet ik denken aan de kat van Jelmer die Sam heet, volledige naam brandweerman Sam, maar dat is te lang. Ik zorg een paar dagen voor het beestje, gelukkig heeft ze eindelijk door dat ze door het kattenluikje naar binnen kan om te eten. Zo ben ik druk met dieren en tuin, vandaag een leesdag met muziek, bijna alles over muziek en muzikanten is te vinden op google, ik maak er dankbaar gebruik van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!