thuismetsijtze.reismee.nl

Buiten slapen.

Ik zit op de veranda een biertje te drinken, het wordt langzaam donker, de hond ligt te slapen bij mijn voeten, de vogels zijn stil, er is geen wind, dus de bomen hebben ook niets te vertellen. Een saaie avond, het wordt tijd om dat te veranderen, niet spectaculair, ik zoek mijn slaapzak op en ga buiten slapen met de hond naast me, wel aan een touw, anders moet ik steeds achter haar aan, als er iemand aan komt, dan hoor ik het wel, de krant komt vroeg, dan ben ik wel wakker. Deur op slot, maar moet ik de telefoon ook buiten leggen? Ik word geprikt door een mug, jeuk, morgen werken, laat, buiten slapen en morgen zie ik wel hoe het is, waarschijnlijk blaft de hond me wakker als de krant wordt bezorgd, tijd voor koffie. En de poezen?, ze leefden nog lang en gelukkig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!