thuismetsijtze.reismee.nl

Motoren.

Ik krijg regelmatig motorblaadjes van Jolle, waarin alles te lezen is over nieuwe en oude motoren, helmen, kleding, motor babe's, route's waar heen het maakt niet uit, alles is mogelijk, verhalen over reizen, columns van bekende mensen die op een motor rijden, ik kan het niet zo gek bedenken of er wordt over geschreven, toch maar een reis op een royal enfield, al is het maar 1 keer en daarna weer op de oude vertrouwde bmw. Rondom het motor rijden is een hele cultuur ontstaan van stoere mannen en vrouwen, die gezien willen worden op hun motor, motor clubs zijn een ander verhaal, maar misschien ook weer niet, gezien de status die je krijgt als je lid bent, je moet er heel veel voor doen, heb je dat er voor over? Ik niet, ik ben een eenzame rijder, die zijn mede motorrijders groet door een hand op te steken, er wordt heel vaak niet terug gegroet, ik heb een oude motor, misschien is dat het, maar ik scheld ze verrot, gelukkig hoort niemand dat en ik kan er om lachen, dat groeten is iets van een ver verleden, misschien niet meer van deze tijd, toch blijf ik het doen, wel vermoeiend die motorrijders.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!