thuismetsijtze.reismee.nl

Herfst in de zomer.

Gisteren was het een dag met enorme hoosbuien, af en toe een klap onweer, vandaag was het weer iets beter, maar het was te koud voor de tijd van het jaar en grijs, herfst. Tussen de buien door kon ik nog wel een flink stuk met de hond lopen, natte voeten, de winterjas aan, armoe troef wat het weer betreft, voor de rest heb ik niks te klagen, binnen is het warm, de houtkachel aan, mooie muziek en heerlijk gegeten. Toch liep ik een beetje met mijn ziel onder de arm, ik wilde buiten aan de slag, wel of niet, steeds een regenbui als ik van plan was om beginnen, dan maar niet, morger is er weer een dag. Wel schroeven en een nieuwe zaag gekocht, het plan van aanpak zit in mijn hoofd, nu nog iets beter, droog weer.

Eigenlijk vind ik zo'n dag helemaal niet erg, ik rommel een beetje aan, lezen, muziek luisteren, hangen op de bank, opruimen in de schuur, kopje koffie met kruidkoek, zelf gebakken. De dag vliegt voorbij zonder dat ik het door heb, opeens is het donker en laat, jammer dat ik niet buiten kan zitten bij een vuurtje achter in de tuin.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!