thuismetsijtze.reismee.nl

Ploeteren.

Het gras moet af en toe gemaaid worden rondom het weiland van pony Jessica, anders wordt de sterkte van de stroom op het schrikdraad minder, het gaat via het gras de grond in, ze moet wel in het weiland blijven en er niet uitbreken op zoek naar graziger weiden. Het gras bij de buren is altijd groener, in een vacantie is ze wel eens door de afrastering heen gelopen op zoek naar vers gras en toen stond ze 's morgens vroeg echt bij de buren in de tuin, op het terras. Gelukkig hebben ze haar terug gezet in de wei, sinds die tijd houd ik het goed in de gaten. Daarna alle stront uit het weiland gehaald, op die plaatsen eet ze dan geen gras meer, zes of zeven kruiwagens vol, onvoorstelbaar hoeveel zo'n dier poept. Ook het gras voor de serre gemaaid, de buitenkant moet hoog nodig worden geschilderd, ik ga er eindelijk mee beginnen. Bij dat soort klusjes vertoon ik uitstel gedrag, er moeten eerst heel veel andere dingen gedaan worden en ik moet zin maken, nu is het zover, ik weet hoe ik het ga aan pakken, volgens mij valt het allemaal mee, wel wat kale plekken die ik af moet schuren of misschien de brander er bij, maar geen grote verrotte stukken. Het blijft ploeteren met een houten huis, een grote tuin, dieren om voor te zorgen, maar ik geniet er van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!