thuismetsijtze.reismee.nl

Solution.

Volgens wikipedia heeft de band Solution, eerst Soulution, gespeeld van 1970 tot 1983, ik weet het niet precies meer, wel dat ik ze voor het eerst zag en hoorde in de aula van mijn school, het moet 1970 zijn geweest, het eerste concert waar ik heen ging. Ze speelden op gehuurde spullen,prachtig, ik kreeg later foto's van het optreden, maar die zijn weg. Ik zag ze nog vaker, een door ons georganiseerd concert op school was prachtig, maar er kwamen te weinig mensen, wij moesten het verlies betalen, maakt niet uit, het is zo lang geleden, het verhaal gaat een eigen leven leiden. Ik werkte in Hillegom en hoorde dat Solution op een eind examen feest van een middelbare school in Lisse zou optreden, ik ging er op de motor heen, ik had geen uitnodiging, maar ik had een goed verhaal klaar, ik was helemaal uit Groningen gekomen als fan die alle concerten volgde en ik kwam probleemloos binnen. Daar zat ik tussen alle geslaagde scholieren, veel jonger dan ik, maar wat een prachtig optreden. Later ging ik nog naar een paar concerten, zo vaak mogelijk. Toen ik het geld had kocht ik hun platen op vinyl, zoveel mooier dan cd. Nu kijk ik naar het reunie concert uit 2006, alles komt voorbij, de hele geschiedenis van een band uit Groningen, je kwam ze tegen in kroeg, op een verjaardag van een vriendin, Kees bedankt dat je me hebt meegenomen naar hun laatste optreden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!