thuismetsijtze.reismee.nl

Apparaten.

Apparaten moeten het doen, net als een auto of een motor altijd, geen gedoe of gezeur, geen brom over de speakers of een pijltje dat niet wil bewegen, ik kan me er soms aan ergeren en ga er alles aan doen om het te verhelpen, het kost me uren. De oplossing is vaak heel eenvoudig, ga iets anders doen, lezen, met de hond wandelen, maar vergeet de ergernis, het helpt je niet verder, in de zon zitten met een boek, heerlijk, even de stoel achterover en wegdromen. Een nieuw snoertje doet de brom verdwijnen, de computer uit, morgen een nieuwe dag. Calvin Russell zingt: To say how I love you, it wouldn't be enough, Love is a bird, hold to tight it dies, buf if you hold to loose it flies away, away, it wouldn't be enough. Zo'n dag was het, de ergernis verdwijnt door een prachtig nummer, de zon blijft schijnen, ik zorg voor de dieren, kook een heerlijke maaltijd, even ben ik alleen, maar geniet er van, in gedachten zijn we samen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!