thuismetsijtze.reismee.nl

Tanktas.

Vorige week trok ik de rits kapot van mijn tanktas, niet meer te maken. Helemaal naar de noordkaap en terug, vol met alles wat ik snel nodig had, een warme sweater, koffie, thee, fruit, dat soort dingen, geen probleem. Nog niet op zoek naar een nieuwe, prompt zie ik in een promotor, die ik altijd van Jolle krijg, een aanbieding van de anwb, magneet tanktas voor een prikkie, net wat ik nodig heb, zolang de voorraad strekt. Direct besteld, de uitrusting is weer compleet en we kunnen weer een dagje weg, toeren door groningen en/of drente, we zien wel waar de motor ons heen brengt. Samen rijden vind ik wel leuk met een vast koppeltje, niet te veel mensen, dat lijkt me niks. Zo als we de laatste jaren met elkaar op weg gaan past precies bij mij, mooie rit over kleine weggetjes en niet te hard, strammer max met een groot glas melk onderweg, 's avonds een paar biertjes, wat wil je nog meer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!