thuismetsijtze.reismee.nl

Saai.

Ik lees de zaterdagkrant op zondag, met veel plezier begin ik te lezen van voor naar achteren en terug, trends spelen een grote rol, als het maar groen is of milieu vriendelijk is, het past in deze tijd, snel, maar ook weer niet te ....... Het is een tijd van niet, niemand weet meer te kiezen wat hij of zij wil, we laten ons van alles, bijna alles, opdringen door experts, mensen die het weten, guru's of goeroe's, die het beste met ons voor hebben, maar het allerbeste hebben is voor hunzelf, wij lopen er als schapen achter aan en pikken alles. Saai , het land moet saaier gemaakt worden, dat is het bewijs dat de zaken behoorlijk geregeld zijn, zegt Klaas de Vries in de krant. Saai is de krant van dit weekeinde, voorspelbaar, mannen on the road worden besproken, vijf boeken over mannen met vriend of zo op reis, daar weet ik alles van, maar niemand vraagt mijn mening en dat is goed, er zijn al genoeg boeken over geschreven. Zal ik de krant opzeggen, denk ik terwijl ik lees, maar de gewoonte van 's morgens naar de brievenbus lopen, de krant pakken, de koffie staat klaar, ik kan niet anders dan de krant lezen, eerst van voor naar achter en heel langzaam van achter naar voren, alles er tussen in lees ik ook. Koken, risotto met spinazie en tomaat, verse spinazie uit de kas, heerlijk met geraspte kaas, gregoriaanse muziek op de platenspeler, saai is het nooit, ik neem nog een biertje en vanavond vroeg naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!