thuismetsijtze.reismee.nl

Af en toe mis ik de woorden.

Af en toe mis ik de woorden om te schrijven wat ik denk, maar misschien mis ik in mijn gedachten het juiste onderwerp. Er is altijd wel iets waarover ik nadenk, wat opkomt en ook weer verdwijnt voor ik het onder woorden kan brengen, soms is het te banaal, te grof, niet zinnig genoeg, maar misschien moet ik die afweging aan jullie overlaten en gewoon schrijven wat mijn vingers tikken dat wat het hoofd me ingeeft. Momenteel is het stil in mijn hoofd, apparaten stoppen ermee, vervelend, nieuwe machine's moeten aan de energie eisen van mijn stroom adviseurs voldoen. Ik heb al een A +++ gezien voor een redelijke prijs, dus dat zit wel snor. Sinds vorig jaar wordt mijn huis aangepast aan strenge energie regels, lampjes zijn vervangen, zonne panelen geplaats en eigenlijk moet de verwarming worden vervangen door een apparaat dat een vijfde van de stroom kost dan nu het geval is. Ik heb er eigenlijk geen geld voor, maar misschien spreek ik het bedrag dat ik kreeg voor de aardbevingsschade er voor aan, het huis staat nog niet op in storten en de vaste energie lasten gaan langzaam richting nul. De droger heb ik inmiddels vervangen door een droogrekje dat op een lege slaapkamer of op de veranda kan staan. Even dacht ik dat de afwas ook wel weer met de hand kan worden gedaan, energie A +++++++, zoveel scheelt het, maar het gemak van zo'n apparaat en de afwas die uit het zicht staat. Misschien moet ik broer Lo vragen om samen een nieuwe keuken te maken met een lade waar ik de vuile vaat kan stallen, wel een mooi idee trouwens een keuken helemaal van hout. Ik denk er nog even over na, misschien heeft Lo nog een goed idee, vast wel, als je het wilt weten kijk op www.lohielema.nl

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!