thuismetsijtze.reismee.nl

Gemberbier.

In het donker rijd ik over smalle landweggetjes terug naar huis, de ronde maan schijnt over de omgeploegde grond, het raampje open, een frisse wind waait in mijn gezicht. Thuis neem ik een koud zelf gebrouwen gember biertje, je moet er van houden, gember, een beetje zoet met een scherpe nasmaak, niet iedereen zal het lekker vinden. Het volgende bier is Tsjechisch. Even zitten, morgen weer vroeg op, zo gaat het steeds, het ritme van leven, werken, slapen, thuis komen, bezig zijn, steeds opnieuw in een schijnbaar eindeloze herhaling, het klinkt saai, maar elke dag is verschillend, gelukkig want anders hield ik het niet vol. In mijn hoofd is het nooit saai, daar gebeurt van alles, er worden de mooiste dingen gemaakt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!